Zapošljavanje odličnih talenata započinje sa privlačenjem pravih talenata. Kako ne biste odbili pravu osobu prije nego što se ona i prijavi, potrebno je kreirati privlačan oglas. Isti treba biti što kraći sa najosnovnijim podacima i specifičnim osobinama idealnog kandidata. Kod pisanja sljedećeg oglasa za posao imajte ove stvari na umu:
Opis posla tj. radne pozicije
Naslov posla najbitniji je dio cijelog oglasa. Ukoliko je naziv pozicije nejasan ili pogrešan, željena grupa talenata neće se prijaviti. U nazivu se trebaju izbjegavati opisi poput “sjajan”, “iskusan”, iako će takav naslov se istaknuti, nije sigurno da će reakcije biti pozitivne. Također, treba imati na umu koji naziv za određenu poziciju koristi velika većina, a ne onaj koji izgleda privlačnije. Može se dogoditi da se zbog drugog naziva, prilikom pretraživanja, vaš oglas ne pojavi.
Odmah uz naziv otvorene pozicije, potrebno je staviti lokaciju posla, ili ako postoji mogućnost rada “remote” kako bi ste odmah eliminirali neželjene kandidate.
Kratki opis kompanije
U nekoliko kratkih rečenica potrebno je opisati vašu kompaniju. Opišite kompaniju kao da kandidat prvi put čuje za nju. Ukoliko postoji nešto po čemu ste jedinstveni, tu je prilika da se navede i time privučete veći broj talenata. Zatim napišite u rečenici do dvije opis posla kako bi potencijalni kandidat znao o čemu se točno radi.
Potrebne kvalifikacije (Must-have & Nice to have)
Vrlo je bitno jasno navesti osnovne odgovornosti i dužnosti posla kako bi se utvrdile vještine koje potencijalni kandidat mora posjedovati ili na kojima je voljan raditi, ako za to postoji prostora. Dobro ih je navesti u listi i svaku točku započeti sa glagolom u sadašnjem vremenu. Možete i dodati raspon plaće da ne gubite i vi i kandidat vrijeme ukoliko vi niste u mogućnosti platiti iznos koji on očekuje ili on nije spreman raditi posao za iznos koji vi nudite.
Osim odgovornosti koje će imati na novom radnom mjestu, potrebno je navesti koje sve sposobnosti osoba treba imati kako bi ju se uzelo u obzir. Ovdje je poželjno napraviti popis vještina koje osoba mora posjedovati i popis onoga što je prednost, ali osoba ne mora nužno imati. Uz svaku kvalifikaciju uključite razinu iskustva, nagradu ili certifikat koju kandidat mora imati.
Pogodnosti, kompenzacija i uvjeti rada
U ovom dijelu navedite one stavke koje ne nudi većina vaših konkurenata, tako da kada potencijalni kandidat pregledava oglase, vi se istaknete i potaknete ga na prijavu. Imajte na umu da navedete stavke koje se odnose na sve osobe koje su potencijalni klijenti, budite vjerodostojni. Nikako ne želite doći na loš glas jer ste u oglasu za posao naveli stavke koje ne možete ispuniti.
Call to action
Dodajte upečatljivi gumb koji poziva na akciju, kao “Prijavi se!”. Poželjno bi bilo da se ispod toga ponudi opcija “pozovi prijatelje”, gdje osoba koja gleda oglas, ukoliko nije kompetentna za poziciju, a poznaje osobu koja je, može podijeliti oglas.